Veelgestelde vragen
Vind snel een antwoord op je vraag via een van onderstaande informatiepagina’s.
Heb je een andere vraag? Hieronder vind je onze veelgestelde vragen.
Afhankelijk van het product wat besteld is, wordt hier het juiste transport voor gekozen. Bij onze boxsprings gebeurt dit via onze aangesloten transporteur. Bij onze matrassen, losse toppers en kussens gaat dit via een pakketdienst. Al onze matrassen, toppers en kussens zitten gecomprimeerd en in een doos verpakt. Hierbij kan je je product ontdoen van de plastic, waarna het zich volzuigt met lucht. Na ongeveer 8 uur is het volgezogen, waarbij je er in de tussentijd wel al op kan slapen.
Wij leveren in bijna heel Nederland en België met uitzondering van de Waddeneilanden en Wallonië.
Klik op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken. Probeer daarna nogmaals in te loggen.
Kun je dan nog steeds niet inloggen? Stuur dan een e-mail naar support@club9-sleepservice.nl
Eenpersoons matras = vanaf € 9,99 per maand voor een periode van 60 maanden.
Tweepersoons matras = vanaf € 22,09 per maand voor een periode van 60 maanden.
Boxspring Classic = vanaf € 31,09 per maand per maand voor een periode van 60 maanden.
Boxspring Deluxe = vanaf € 36,09 per maand per maand voor een periode van 60 maanden.
Tweepersoons Topper = vanaf € 8,09 per maand voor een periode van 60 maanden.
Hoofdkussen = € 3,09 per maand per maand voor een periode van 36 maanden.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Eenpersoonsmatras = vanaf € 599,40
Tweepersoonsmatras = vanaf € 1.205,40
Boxspring Classic 140 = € 1865,40
Boxspring Classic 160 = € 2045,40
Boxspring Classic 180 = € 2225,40
Boxspring Deluxe 140 = € 2165,40
Boxspring Deluxe 160 = € 2345,40
Boxspring Deluxe 180 = € 2525,40
Tweepersoons Topper = vanaf € 485,40
Hoofdkussen = € 111,24
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Eenpersoons matras:
– 70×200/210
– 80×200/210
– 90×200/210
Tweepersoons matras:
– 140×200/210
– 160×200/210
– 180×200/210
– 200×200
Tweepersoons Topper:
– 140×200/210
– 160×200/210
– 180×200/210
Boxspring Classic:
– 140×200
– 160×200
– 180×200
Boxspring Deluxe:
– 140×200
– 160×200
– 180×200
Wanneer je een matras abonnement hebt bij Club 9 kun je 5 jaar lang goed slapen. Wij komen na 5 jaar het oude Club 9 matras ophalen en brengen dan een fris nieuw matras mee, zodat jij je bed niet uit hoeft (oké, vijf minuten dan, om het matras om te wisselen).
Je mag tussen de eerste 30 – 100 dagen één keer aanmelden voor een wissel in hardheid. Wij sturen dan de gewenste toplaag naar je toe die je vervolgens zelf in je matras kunt verwisselen met de andere toplaag.
Bekijk hier de Algemene Voorwaarden.
Bekijk hier de Algemene Voorwaarden.
Om snel een antwoord te krijgen kun je ons een Whatsapp sturen door hier te klikken of stuur een e-mail naar support@club9-sleepservice.nl.
Je kunt ons ook telefonisch bereiken op dinsdag en donderdag tussen 09:00 en 14:00 op ons zakelijk mobiel nummer + 31 970 102 530 69.
Wanneer je een huurovereenkomst hebt met Club 9 dan mag je gebruikmaken van het product, maar wordt het niet afbetaalt. Zo ontzorgen wij jou van alles voor een vast bedrag per maand.
Let op! Je ontvangt natuurlijk altijd een nieuw matras.
Ons streven is om het complete matras te recyclen. Op dit moment zijn we met diverse proeven bezig t.b.v. een natuurlijke afbraak van de verschillende materialen in onze matrassen. Het matras wordt niet opnieuw gebruikt als matras. Als lid ontvang je dus altijd een fris nieuw matras.
Retourmatrassen die geretourneerd zijn binnen de eerste 100 dagen en dus nog van goede kwaliteit zijn, worden gedoneerd aan verschillende goede doelen. Lees hier meer over onze donatie aan Netherlands for Ukraine, Stichting van het Kind, Stichting Quiet en Clothing4U.
Het matras zal gebruikerssporen hebben na een periode van 5 jaar. Dit is geen probleem.
Lees de Algemene Voorwaarden voor meer informatie over normale slijtage.
Je kunt je (persoons)gegevens wijzigen in jouw Mijn Club 9 account. Wil je het rekeningnummer van je abonnement wijzigen? Stuur het oude en nieuwe rekeningnummer samen met de voor- en achternaam van beide rekeningen per e-mail naar support@club9-sleepservice.nl.
Anders dan onze matrassen kunnen wij onze kussens niet kosteloos op komen halen. Ons kussen mag je zelf retour sturen voorzien van een retour-label. Let op: wanneer je het kussen retour stuurt ontvang je, de tot dan toe betaalde, maandelijkse kosten niet terug en zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Zodra wij het kussen ontvangen hebben, wordt je kussen abonnement direct stop gezet. Er worden vanaf dat moment dan geen maandelijkse kosten meer geïncasseerd voor dit kussen.
Vraag hier je retourformulier aan.
Let op: Wanneer je het kussen retour stuurt zonder ons retourformulier, kunnen wij niet achterhalen wie de afzender was en kunnen we je abonnement niet stopzetten.
Wanneer je een topper abonnement aangaat (of hebt gekozen voor de koop van een topper) heb je de mogelijkheid om de eerste 100 nachten proef te slapen.
Om je lichaam de tijd te geven om te wennen aan de nieuwe topper, kun je een eventuele retour aanvragen ná de eerste 30 nachten. Wanneer wij je topper in ons magazijn hebben ontvangen, zetten wij het abonnement stop en storten we de al betaalde periodes terug op je rekening. Bij koop betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.
Anders dan onze matrassen kunnen wij, net zoals bij ons kussen, de topper niet kosteloos op komen halen.
Vraag hier je retourformulier aan.
Let op: Wanneer je de topper retour stuurt zonder ons retourformulier, kunnen wij niet achterhalen wie de afzender was en kunnen we je abonnement niet stopzetten.
Bij Club 9 geloven we in een circulaire economie. Voor een vast bedrag per maand zorgen wij ervoor dat jij lekker kunt slapen. Wanneer de producten aan vervanging toe zijn (de looptijd van elk product), komen wij ze vervangen voor een nieuwe en verwerken we de oude (Club 9) producten. Onze ambitie is 100% recycling.
Het is óók mogelijk om de producten van Club 9 direct te kopen. Je wordt dan eigenaar van de producten. Ons advies is om na 5 jaar een matras te vervangen en door ons te laten verwerken.
Wanneer je een matras abonnement aangaat (of hebt gekozen voor de koop van een matras) heb je de mogelijkheid om de eerste 100 nachten proef te slapen. Zo weet je zeker of het Club 9 matras bij je past. Binnen deze periode mag je het matras abonnement gratis opzeggen en komen we het matras zonder bijkomende kosten bij je ophalen.
Het 100 nachten proefslapen doet geen afbreuk aan het wettelijke herroepingsrecht.
Onze matrassen kunnen een maximum gewicht dragen van 110 kg per persoon.
Onze pocketveringmatrassen van de Boxspring Deluxe gaan tot 100kg per persoon.
Je kunt je matras abonnement opzeggen door het retour-formulier in te vullen. Zodra het matras is opgehaald en terug is gekomen in ons magazijn, wordt het abonnement stopgezet en ontvang je een bevestiging per e-mail.
Nee, er is geen sprake van een BKR registratie. Een abonnement van Club 9 is namelijk geen lening of afbetaling.
Al onze producten worden binnen twee werkdagen na het plaatsen van de bestelling verstuurd. Wij houden de besteldag + 2 werkdagen aan. Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00, met uitzondering van nationale feestdagen.
Lees hier meer informatie over de verzending.
Oude matrassen die niet van Club 9 zijn kunnen wij helaas niet meenemen. Het Club 9 matras wat wij na 5 jaar komen vervangen voor een nieuw Club 9 matras, als je je abonnement verlengd, zullen wij wel meenemen en verwerken.
Wanneer op het moment van bezorgen de boxspring of het matras niet door het trapgat past of er andere bijzondere omstandigheden zijn waardoor het niet geïnstalleerd kan worden op de plek die jij in gedachte hebt, is het mogelijk dat we genoodzaakt zijn om de bestelling mee terug te nemen en te annuleren. We adviseren om eerst je trapgat op te meten. De breedste maat is van ons hoofdbord, de hoogte is namelijk 110cm en deze dient door je trapgat te passen. Je hebt ruim tien centimeter extra nodig om een meubelstuk door een deur, trapgat of in de lift te krijgen. Moet je een hoek om? Reken nog wat extra ruimte en houd ook altijd rekening met trapleuningen en deurposten.
Breng ons tenminste twee werkdagen vóór de afgesproken datum van levering op de hoogte wanneer er moeilijkheden zullen zijn met betrekking tot het bereiken van de woning en/of slaapkamer, ook wanneer je verhinderd bent en de levering niet kan plaatsvinden op de afgesproken datum.
Lees meer hierover in de Algemene Voorwaarden.
Heb je een klacht over onze producten of onze service? Dat is uiteraard vervelend. Om een klacht in te dienen kun je contact met ons opnemen door te mailen naar support@club9-sleepservice.nl. Voeg waar nodig foto’s en/video’s toe. Binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Bekijk ook onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie over onze garantievoorwaarden.
De afritsbare tijk kan gewassen worden op 40 graden zodat je je de tijk lekker fris kunt houden. Centrifuge niet hoger dan 400. Tijk mag niet in de droger! Eén keer per maand wassen draagt bij aan een langere levensduur.
Klopt je maandelijkse incasso niet? Stuur dan even een e-mail naar support@club9-sleepservice.nl
Heb je een vraag over een betaling of een factuur, stuur ons dan even een e-mail naar support@club9-sleepservice.nl.
De kosten van een abonnement worden maandelijks automatisch van je rekening afgeschreven. Wil je je rekeningnummer wijzigen? Dat doe je eenvoudig door te mailen naar support@club9-sleepservice.nl
Als je een product met een abonnement bestelt bij ons, betaal je een vast bedrag per maand via automatische incasso. De hoogte van het maandbedrag verschilt per product. Op de datum van levering start je abonnement en van iedere maand op de datum van levering, schrijven we de abonnementskosten van je rekening af.
Door in te loggen via je Mijn Club9 account op onze website, kun je via Periode Betalingen alle maandelijkse facturen inzien
Het kan gebeuren dat de betaling via automatische incasso niet goed is gegaan. Dit kan diversen redenen hebben: geen saldo – niet het juiste rekeningnummer – rekeningnummer afgesloten enz. Dit kan helaas gebeuren, maar geen probleem!
Je ontvangt altijd per mail een herinnering van Club9, om via de betaallink de factuur alsnog te voldoen. Of log in via je Mijn Club9 account om via de betaallink in de factuur de betaling te voldoen.
Helaas wordt je factuur niet voor een tweede keer meegenomen via automatische incasso.